alkoholhaltiga drycker, rus och vimmel!

0kommentarer

Ibland gör människor det enkelt för sig. Det lägger upp de så jäkla snyggt typ? Alltså praktiskt taget lägger de fram det solklaraste  jävla "draåthelvete"-grejen ever typ! Varför? Men inget att hänga läpp över. Det finns faktiskt goda sidor hos de flesta också, jag själv är inte heller Guds bästa barn även om jag själv tror att jag är det ibland haha!
Min kväll var trots allt wunderschöön! Klassfest hos Möllserstedt med trevliga vänner =) Konstigt nog flippade jag inte alls. Det var lixom allas väntan.. Sandra när fan ska du balla ur och köra lite pippiskämt? Well, får styra upp det next time.
När jag tänker efter så är mitt minne något vagt, men jag vet iaf att Fredrik och jag hamnade på Deluxe. Jag var typ seg för jag orkade inte ens dansa. Lite sådär tröttfull typ. Sedan intog vi donken tsm med Calle och Karin. Jag åt i mängder... Jag missa bussen hem och fick göra det bästa av situationen. Hur som helst, freddan erbjöd mig sovplats och shit vad konstig jag är... Det första ja sa när jag kom dit "jag fryser om mina fötter, måste ha strumpor, ge mig några". Aja det var ju snällt att jag slapp sova på gatan iaf ;). På morgonen körde jag en workout genom att springa från stallvägen till Teleborg centrum med inklusive tjock packning. Helt otroligt att jag faktiskt hann!
Nu sitter jag istället framför den här dumburken och inväntar god mat. Pappa säger att det blir fläskfile till middag, yammi! Från och med nu ska jag inte festa på många veckor. Jag måste lära mig att leva det torra livet jag också hehe!
With love/ Sannie

Kommentera

Publiceras ej