vill slå sönder någonting!

0kommentarer

hadhadjahjdhFHASFKASFHAJKHFAFSJK- så arg är jag nu!
Bussen till växjö skulle gå 13.55, jag kom dit 13.56 och då hade den gått, fyfanhelvetsjävlasnoppbajsrövfitta!!!
Detta är kanske inte en sån big deal att bli lack över, men faktum är att jag verkligen har organiserat/stressat sönder för att hinna med detta. I lugn och ro hade jag hoppats på att träffa några vänner för att sedan bege oss ner till Mikaela & klassfesten. Anledningen till denna försening är till största delen mitt fel, MEN om mamma nu kunde lära sig köra bil riktigt och sluta tjöta så hade det inte varit några problem. Dessutom irretarar det mig att varken mamma eller pappa kan tänkas sig att låna ut deras bilar så fort jag ska på nått galej? Vad är grejen lixom? jag kör deras bilar varje dag till stallet i stan osv och de kan inte ens låna ut bilen för att jag ska åka 6 mil från ljungby? SUG.
Nu sitter jag och tröstäter chips och väntar på att pappas pizza ska bli klar... Blir att häva i sig på bussen istället dåra as usual ;) Nu ska jag med 17.55 bussen och därmed basta! Tycker inte om att jag har gått och blivit tidsoptimist! Nu har jag iofs tid till att sminka mig och fixa och det känns väll rätt bra trots allt.
IKVÄLL SKA VI HA KUL CLASSMATES! LETS GO BANANAS, ALL IN, BOTTEN UPP, VI SKA KRYPA... HÖRDE JAG ETT
SKÅL?- ATT DU GJORDE... ETT SKÅL?-ATT DU GJORDE!
En gammal bild på mig som blond. Igår färgade jag håret klockan 02.00 (brunt), men det blev helt ok!
Dock represtenterar jag väll fortfarande en image som blondy. Jag saknar att var blond :( Its me to be blond lixom!
Puss Sannie

Kommentera

Publiceras ej