dagens bekännelser!

1kommentarer

aaa idag vaknade jag vid 12, min mamma tvingade upp mig.. Jag hade lätt kunnat sova till 13 idag assa. Jag vet i tusan vad jag har hamnat i, någon form av att sova-sjukt-länge. Det bästa med idag var nog ändå att inte vakna upp bakfull. Det har jag nog gjort de senaste helgerna... Nu när jag har sovit så fuckin länge så har jag stressigt med allt.  Ska bort till pållen och göra nytta, sen ska jag och Elin Björket kolla hockey! VILKA jävla Hockeybrudar vi är då! Assa shiiiiit! Nää, men min bror spelar så kände att han behövde lite support från läktaren. Smågrabbar alltså, J20 vilka lammkött! Saknar dock J20-matcherna när alla 90:or va med. J20 var så jäkla bra då, och det var skitkul att titta på, mkt roligare än att titta på Trojas A-lag. Jag tycker till och med att det är roligare att titta på JVM än typ Trojas A-lag.  Sedan måste jag förklara mig igen.... Jag hatar inte Trojas A-lag det är bara det att jag hellre går på gratismatcher :D Vafen jag är student, vad kostar det? 60 spänn? Det har man ju råd att köpa två cider för på sivans! ;)  Sannie

1 kommentarer

Arntiril

19 Jun 2012 10:18

nice site keep it up ok

Kommentera

Publiceras ej