Dagens i-landsproblem!

0kommentarer

Jag åker buss i stort sätt varje dag till skolan. Jag är så jäkla trött på att frysa arslet av mig varje gång. Det leder till att jag inte kan sova på bussen! När vi ändå är inne med att sova på bussen och sådär så kan jag tala om för er att det kan leda till vissa risktaganden. En gång sov jag på bussen och vaknade med att några snorungar tog kort på mig. Jag förstod först inte varför. Sedan slog det mig, jag hade ju såklart sovit med öppen mun och dreglat en fin liten pöl på min jacka, grooose va? Eller ganska gulligt att det var just sannie *blink*.


Sannies bästa tips mot att motverka kyla på en buss:
- ta med en filt, det gjorde jag idag. Sov som en stock!PS: En stor händelse i mitt liv... Hugo Rosas och jag är vänner på facebook!

Kommentera

Publiceras ej