Den värsta daten EVER!

1kommentarer

Det ni nu ska få höra är något som jag nyligen grävde fram i mitt minne när jag satt och samtalade med min manager. Har ni någonsin varit på en riktigt urusel date? Här har ni kvinnan som varit på allt för många sådanna. Den här historian börjar på Cafe 13 i Ljungby. Jag (16) och mitt betydligt äldre "försök" skulle ta en fika och dela med oss lite av våra personligheter (och så småningom också våra saliv, men det får ni höra om strax). Vid min ringa ålder lyckades jag beställa en chokladboll samt en Mer med apelsinsmak. Mötet kom att bli något pinsamt när jag glupsk som jag är drack upp apelsinmeren i en sådan hast att jag satte i halsen. Det blev inte bättre av att jag försökte dölja det hela. Efter fikabesöket gick vi en runda på stan och vi passerade en bil. Då utbrister "försöket"  ett utlåtande som har följt med sedan dess.
- Vilken snygg bil!
- ehh aaa (Sannie)
- Men inte lika snygg som du...

Sannies tanke: WTF!!! (med stiflerrösten såklart).

Hur som helst släppte jag det och tänkte för mig själv, ähh alla gör vi misstag, han har säkert andra färdigheter då han inte har fått talets gåva...

Vi talade om ditten och datten och kollade in i skyltfönstrerna när vi plötsligt kom fram till butiken med stort B! Jag talar givetvis om AUDIO VIDEO. Mr x tog min hand och förde mig mot soffan framför de stora plasmaskärmarna. Plötsligt grabbade han tag i mig, kanske var det soffan som var väldigt lik hans egen!? Eller så var det reklamen om Gorbys panpizza som flashades upp i de stora skärmarna som fick han att bli extra sugen!
Tungrullningen som utfördes de kommande 20 minuterna fick nog de flesta att vilja skrika GET THE FUCK OUT OF HERE! ( med Stiflerröst såklart). När jag äntligen kunde slita mig ur hans labbar insåg jag att detta antagligen inte var killen för mig. Skamset kom verkligheten i fatt mig om hur många som säkert hade sett oss. Om jag ringde tillbaks? Absofuckinlutely......NAT!

1 kommentarer

Arne Rosendahl

01 Feb 2011 00:14

De va ju fänn ja din töennt!

Kommentera

Publiceras ej