En dag i mitt förra liv jaoooo!

3kommentarer

Nu ska ni få höra på vad man kan tillfredställa sig med under två timmars föreläsning som handlar om verksamhetsförlagd utbildning. Japp det låter lika tråkigt som det var att lyssna på ;)

1. Spela tre i rad med Jonte
2. Leka med Jontes iphone och lyssna på en massa simpssonsgubbar som säger fula ord som "booooring"

3. Dennis vantar luktar  Får...DIN MAMMA!
4. Vad fan snackar föreläsaren om!?
5. Svettas
6. Skratta åt föreläsare som använder bilder på sig själv i sin föreläsning. Blogg eller?
7. Ta ett tuggummi för omväxlingens skull
8. shit har det bara gått 1 timme?
9. Hej hej bloggen!


ADHD- varning? Jag checkar av..

svårt för inlärningsförmåga- check!
svårt att koncentrera sig- check!
kan inte sitta still-check!
idrottslärare-check!


Till alla dom som tror att studentlivet består av en massa glamouröst shit, så tror ni fel. Förläsningar
kan vara riktigt dåliga om man ha otur. Har man tur så har man härliga vänner som förgyller den!

Ps: En glad nyhet är att jag har bestämt mig för att välja fortsättningskursen i idrott nu. Om jag nu får vara med dvs. Lika bra att köra på när man ändå är igång, orkar jag inte så hoppar jag den bara.


CIAAAAAAO Sannie

3 kommentarer

Anonym

25 Jan 2011 18:24

Jag har då aldrig träffat någon som trott att studentlivet skulle vara glamoröst?

Anonym

25 Jan 2011 18:25

Jag har då aldrig träffat någon som trott att studentlivet skulle vara glamouröst?

Sannie svarar!

25 Jan 2011 19:56

Vad bra, då tror du rätt ;) Det finns personer som får det att låta som studentlivet är underbart. "fester, plugga det man vill, lån av pengar, vänner osv". Att studera är KUL, men som allt annat har det sina nackdelar.. Alla förstår inte det... Tro mig, en del är stadsministrar och amatörer och ser bara fördelarna till en början HEHE!

Kommentera

Publiceras ej