No regrets!

0kommentarer

JABBADABBADOOOOOO! Shiiiiit vad käs jag har varit på att uppdatera, men här kommer en salig blandning fakta vad jag lyckats med denna helgen ;)!

Fredags. Hade Seminarie i skolan därefter gick jag ner till stan och köpte lite kläder. Träffade Marre och vi tog bussen till hennes place. Där fann vi hennes galna katter och började så smått pimpla. Det följdes därefter av pardy hos Calle! Där även andra goa vänner befann sig.. (Fredrik, victor, Romanski, Simpa) För att nämna de bäääästa. HELT SICK att Simpa var där, han brukar ju dissa annars, men det är en annan historia ;).. AAA sen så vatt det stallet (vilket jäkla röj det var där assa). På Stallarna hände lite sjuka saker. HAHAHA Jag höll verkligen på att spy rätt ut. Är man kass på att shotta då eller? En kines kom fram till mig och bjöd mig på en shot. Så jag log och tänkte, "Faaaan vad sooooft". Det visade sig vara allt annat än soft, när jag verkligen fick hålla båda händerna för munnen för att hindra fontänfall.. GALET. Jag har blivit för gammal för shots verkar det som, maaa bad :(! AJA helt sinnes va galen kväll ändå. Jag var typ helt överspeedad och pilsk hela kvällen, gött lir!



Lördagen. BIG HAHAHA!.. Var kvar i Växjö sjukt länge för att det inte gick tillräckligt med tidiga bussar hem. Jag gick på stan och det lyste bakfull i hela min utstrålning. FAN (ursäkta uttrycket) vad jag hatar att gå omkring i gamla festkläder på stan... I detta fall klänning, highheels, och inget smink. SAMT att man luktar som ett systembolag, rough life I guess ;). Folk glodde ju inte lite heller. Det bästa av allt var att jag fick sitta på stationen i över 1 h också. Där satt jag med en French hot dog och en cola. Att jag hade en söndrig kasse där vinet "Tre apor" lyste igenom kassen var ju inte heller att förtänga. HEMSK SYN!


Hur som helst när jag kom tillbaka till Ljungby väntade mina damer hos fröken Rasmussen. Jag tog med mig Mixxen och vi satte jäklar i att fart på festen. Dansade och trodde vi var stjärnor typ, skönt =).. Jag pratade engelska med en irländare också.. DET VAR JÄTTEKUL.. Eftersom att jag verkligen pratade med amerikanskt uttal och han med brittiska så tyckte han nog jag var asknäpp när jag skrek "Geeeet the fuck out of here" med Stifler-röst ur American-pie filmerna.. Åh jag älskar mig själv, finns det ngn skönare människa eller!? Under kvällen lyckades man även att vara kriminell. Inte ofta jag är det, men nästan så att det passar in lite på mig. Lite Gangsta är det nog över mig trots allt. Kvällen slutade med en Pizza och en hemgång på 4km! Inte ok! Sjukt kallt och tråkigt att gå hem, sen när man försäker förtränga bort alla hemskheter och ringer ett hederligt fyllesamtal blir man klickad i luren också! Bläää alla borde vilja prata med mig kl halv fyra på morgonen,
men men! Life goes on...


 Gammal bild, men ändå rätt snygg som 17 åring.. Eller?


Ni som har läst detta borde fan få pris assa. Stort hjärta till er. Fortsätt följ min blogg så ska jag lägga upp videoinlägg snart (när jag får dem). Riktigt skadade videoinlägg, inlägg som ni inte kan sluta skratta åt. PS: Uppmanar alla mina vänner att skaffa SKYPE! En helt ny värld har öpnnat sig. Lägg till sanniestyle och börja snacka gratis med mig! CIAAAAAO älskade läsare!

Kommentera

Publiceras ej