fuckar ur

0kommentarer

vakna upp med feber, halsont och hes röst i morse. Hade glömt bort hur jobbigt det är att vara sjuk. Hur som helst ska tvinga mig själv att gå till skolan imorgon så att man inte missar allt för mycket inför fredagens seminarie. Min näsa rinner som F-A-N! Jag är helt röd och visten under borrana också, är det snyggt eller? Jag kom iaf på en genial ide angående problemet? SALVA? SOLSKYDDSSALVA MOT LÄPPAR? Det funkar säkert, när man ha brist på idomin.. Har inte rört mig många meter idag. Mitt rum ser ut som Jesus amalia och jag börja få ångest och måste städa detta innan mitt rum förpestar mig helt och hållet..
 Förresten gjorde slut på två toarullar idag. Ni förstår själva vad jag snorar, det tar aldrig slut! :( riktigt skarrigt..

Tack och hej!

Kommentera

Publiceras ej