Hej!

0kommentarer

Jaha vet att ni länge har suktat efter att jag ska skapa en blogg, så visst här kommer den! Den här bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord (och möjligtvis helvete).  Jag antar att ni vill veta vad det är för person som sitter bakom denna syltburken. Det ska jag ta och berätta för er nu: Jag heter faktiskt inte Sannie, utan det är bara ett smeknamn som jag själv kom på när jag gick på gymnasiet. Därefter började folk i min omgivning kalla mig det mest på skämt. Mitt riktiga namn är Sandra.... Sandra Nilsson. En helt vanlig person med ett sinne för galenskaper eller? Aaa något sånt. Jag har gått på denna jord i hela 20 år, och har därför mycket i min ryggsäck att dela med mig av. Följ med mig i sökandet efter bloggerskan i mig! Kissie here I come! Sannie..

Kommentera

Publiceras ej