Hiss och diss!

0kommentarer

Jag har hamnat i någon slags psykos som gör att jag bli otröttlig av något slag? Jag blir rädd för mig själv snart. Vad händer härnäst lixom? Börja käka blod eller ngt? Ajaa jag har piss of sjukt jävla hästballe-tråkigt! Fast det kanske inte är meningen att man måste ha roligt kl 23.52 på kvällen? Vad vet jag..Därför ska jag nu göra en hiss och diss lista.


Hiss
1. Mitt rum är freakin awesome! (städat och fräsht!). När hände det sist?
2. Min hy. *peppar, peppar* Inte en enda finne i hela facet! Helt otroligt. Hoppas inte på ett bakslag nu..
3. mina nya skor och Tiger-jeans. GRAOW!
4. Min Gangster till häst
4. Min alkoholfria helg ;)

Diss
1. Mina håriga ben (haha)
2.Min rökhosta.. (är inte det, men låter som det!).
3. Mitt nya löshår som inte är i samma färg som mitt mongo-hår.
4. min ekonmi och det sugiga studentlivet




Lägger upp en snygg bild på mig själv. PEACE  sannie

Kommentera

Publiceras ej