Jag besvarar era frågor!

0kommentarer

Postat av: !?

Vad tror du folk tycker om dig?


Jag tror att folk uppfattar mig som väldigt glad och trevlig faktiskt, iaf dom som har pratat med mig. När jag är på fester med främmat folk få jag ofta kommentarer som " Åh jag trodde du var en bitch typ". Nej jag är riktigt egendomlig och bjuder på mig själv =).

2011-01-10 @ 22:15:56
Postat av: !!

Har du nån kille? Eller någon du kanske gillar?
Nej, jag har ingen kille och nej jag gillar inte någon kille i nuläget. Gjorde det för inte så länge sen, men släppte taget ganska snabbt då jag inte fick tillräckligt med respons tillbaka. ( Och nej det handlar inte om J.H även om några kanske tror det).


2011-01-10 @ 22:21:46
Postat av: ^^

Är du rik eftersom du har häst och så?

Förstår mycket väl att den frågan kommer på tal, då både jag och min bror ägnar oss åt dyra sporter. Ridning och ishockey.  Du frågade om jag var rik? Nej absolut inte! Kan säga att jag har noll spänn och ska leva tills jag får min blogglön, inte ok!!  Mina föräldrar stöttar mig med min sport och jag kan inte säga att vi är speciellt rika, det mesta handlar om vad man vill lägga pengarna på.

2011-01-10 @ 22:26:43
Postat av: ufo

Vad gillar du mest på din underbara kropp?

Kul att du påpekar underbara haha! Jag har alltid gillat mina ben, långa och smala. Dock så har de blivit lite ridlår av dem med så mjaa... Jag gillar mina armar, smala och så se de muskulösa ut när jag spänner de. (Trots att jag är sjukt svag).

2011-01-10 @ 22:28:20 Postat av: who can it be? Vad är det äckligaste du har gjort?
Oj! Det äckligaste jag har gjort.. Har gjort ganska många äckliga saker, men svårt att sätta ord på vad det äckligaste jag ha gjort är... Humm.  Har ju arbetat inom hemtjänsten och där har man torkat en och diarre och spya. En annan öäcklig sak var när jag var tvungen att tvätta min förra häst snopp. Den luktade ollon och var vårtig. jag spydde lite den gången när jag fick känna på konsistensen av gammalt hästeflens typ!


 

Postat av: ett stort fan

Vilket datum är nyårsafton?

Den här frågan har min underbara vän Jenny ställt. Som sagt det stämmer att jag har frågat detta. Det har jag gjort till och med två grr. Jag är lite typen "Handlar först tänker sen". Skrev frågan på facebook, så den skapade ju lite rubriker i varje fall!

2011-01-10 @ 22:32:23
Postat av: Rickard

hej sannie, jag har också tänkt att starta en blogg. din blogg har verkligen gett mig insperation och en vilja att göra det nu. vad får du alla ideer om vart du ska skriva om igentligen?
du verkar leva sånt kul och händelserikt liv ju!
hoppas att jag en dag kommer ha lika bra blogg som du=)
puss

WOW! Tack som fan för komplimangen! Jag är ju trots allt amatör, eller jag hade ju iofs en blogg tidigare (www.sannieofsweden.bloggspace.se) men den var inte fullt lika bra som denna! Jag får alla mina ideer från min hjärna, det bara ploppar upp lixom. Först vill jag säga att jag inte alls har ett speciellt händelserikt liv. Jag studerar, är hos hästen, pluggar, äter, festar samma visa all the time. Det gäller att plocka ut godbitarna! Vill verkligen folk läsa om vad jag åt till middag? Vill dom läsa om att jag är hos min häst och mockar skit varje dag? Folk vill läsa om sådant de själva inte skulle våga skriva eller göra... Det gäller dock att passa upp eftersom att man lämnar ut sig mkt i en blogg. För mig gäller det dessutom att ligga på en lagom nivå, då jag tänker på min kommande yrkesroll. Jag har rätt bra självförtroende och självkänsla därför tycker jag det är rätt kul att folk driver om min blogg, jag gillar att synas. Mina råd till dig är:
1. Var dig själv, men krydda gärna lite! Typ om du är en bitch, var ännu mer bitch i bloggen osv.
2.skapa variation. Om du gillar att hänga med din pojkvän varje dag och skriva om det fine, men tror då inte att folk kommer läsa den? Möjligtvis dina rivaler som vill ha allt uppdaterat
3. ladda upp mycket bilder! ( dock har jag inte ens en kamera )...
4. Videoinlägg skapar mycket publicitet, men kom ihåg, du lämnar också spår efter dig. Lycka till!

2011-01-11 @ 00:27:40
Postat av: bells

är du populär?

Om jag är populär? Nej, det är inte precis så att alla vill hänga med mig. Men dom som vill det, de har iaf fattat vinken! Jag har inget behov av att vara poppis så länge jag har mina närmsta vänner omkring mig. Måste dock medge att när man känner sig poppis, känns livet lätt och det är en härlig känsla!
2011-01-11 @ 00:51:20
Postat av: Lisa
Sover du inte på nätterna? ;)

Hahaha Lisa. Du har faktiskt till viss del rätt. Jag har sovit dåligt nu på senaste tiden. Detta på grund av att jag vänt på dygnet sen jag hade "lov" från skolan. Dessutom har bloggen upptagit en del av min tid ;)
2011-01-11 @ 01:16:12
URL: http://missunpredictable.blogg.se/
Postat av: Elink
vet du om att du har en potatistå på "outfitbilden"? :D
hihihi
2011-01-11 @ 17:21:15
Postat av: Elink

åh nej, vad dumt. Såg ju nu att du hade skrivit om hålet under bilden! Jaja då slapp jag undra längre iaf! wiiie

Halllååå smulan! Ja du vet, jag lämnar ingenting osagt! ;)

Den mest busiga frågan löd såhär: "hur många har du haft sex med?" och personen i fråga utlämnade sig såklart som anonym. No problems! Har en gång i mitt liv haft ett förhållande som varade ändå ettt tag, trots detta har jag fått smaka på lite frukt. Hehe! Antalet får ni gissa på. Ge er ledtrådar att det ligger mellan 1-7 pers. Nu kan ni själva fantisera hur många det kan va, korkade människor :D!





'

Kommentera

Publiceras ej