Jag har minsann mognat under åren!

2kommentarer

Om man ska skriva blogg måste man skriva om något som väcker intresse! Därför är jag är jag perrfekt som bloggare ;) KATJIIING

Falsterbo är ett stekarställe som jag och mina vänner bruka åka till varje sommar. Inte för att vi är stekare, utan för att jag alltid har varit en wannabe! I hela mitt liv har jag suktat efter en kille som bjuder på skumpa, har backslick, fin bil och fast ass! Snygg bil är givet... Allt detta för att han ska kunna försörja mig och min häst. DOCK har jag ändrats med åren, här kommer iaf lite stekarbilder när vi är i VIP-tältet och shaka loss. PS: Jag bjuder;)Söder bjöd på dans ( Så hade jag skrivit på min bilddagbok under denna bilden, så det är säkert inte sant men WTF!).. Jaa det var så att jag gick loss på kameran för att hitta En bild på mig och Rille från Djursholm. Eller jag vet inte ens om han hette det, men håll med att det ser ut som det? PÅ den tiden trodde man att man var ngn jävla stureplansbrud i själva verket var jag bara en looser på 17 bast!

Överst ser ni "herr söder". Eller det var åtminstånde vad jag hade skrivit på bilddagboken. Med andra ord så är det säkert påhittat. Nedanför ser ni mig och "Rille" från Djursholm. Tycker inte ni också att han ser ut att heta det? Under kvällen gick jag loss på kameran för att ta kort på massa stekare som skulle passa in i min fantasivärld om ett rikt jetsetliv. I själva verket var jag bara en 17 årig loser som trodde att jag var en stureplansbrud. Som tur är har jag mognat och har blivit den jag är idag, dvs en 20 årig loser som vet att jag bor i Ljungby och har ingen framtid som rik. Sad but true! Sannie

2 kommentarer

Fredster

07 Jan 2011 01:30

Hehe, skönt att verkligheten kommit ikapp dig pippi! nedå "skämt och sidor". Bra blogg! keep up the good work!

sannie

07 Jan 2011 01:38

Tack Freddan! Jag ska göra mitt yttersta för att ni ska kunna följa mitt liv :)

Kommentera

Publiceras ej