Kvällens diss!

2kommentarer

Jag har själv varit med om att många väljer att hissa Depends-nagellack. Det är inget fel med det, lacken är billiga, finns i många färger och är lätta att måla med. DOCK är ju hållbarheten kass. Jag har förvarat mina lack i en burk och nästan alla värdelösa nu, även de som nästan är nyinköpa. När man var mindre kom jag ihåg att man förvarade lacken i kylskåpet av ngn anldening? Det går ju inte numera här hemma... Finns för mkt mat i kylen. I fortsättningen ska jag kosta på mig ett bra lack som håller lite mer standard än lacken från Depend.
Hur som helst fanns det bara en rosaaktig färg kvar som var kapabel att användas. Nu är mina tånagnlar rosa och fina,  hihi Sannie.

2 kommentarer

Sara

09 Jan 2011 18:37

Kan tipsa om mavala lacken, kostar ca 60 och håller kanon,även på naglarna :)

Sannie

09 Jan 2011 21:04

Okej, de låter bra! :) Perfekt med både budget och kvalitet på samma gång!

Kommentera

Publiceras ej