Mer videoinlägg åt folket!

0kommentarer

Jag är en sådan bra bloggare att jag lyssnar på mina läsare. Nu är det så att flera av er velat ha mer videoinlägg och då gör jag er en tjänst och bjuder lite på mig själv. Klockan är 00.37 och jag tror bestämt att jag ska sova nu. Om ni vill veta vad jag gjorde igår så kan jag medge att jag svek inte mina klasskompisar igår! Jag var alltså på fest hos Möllerstedt i min klass. Riktigt trevligt var det. =) Sedan vet jag en flicka som låg och sov i en studentkorridor och väntade på att hennes kompis skulle komma hem så att hon kunde sova där. Haha lyckat, måste sett sjukt snyggt ut när hennes kompis kom hem och fick se en flicka ligga utanför dörren i sömn. AWESOME!!

Här är länken:
http://www.youtube.com/watch?v=j3ayJO9cbfc

Vet tyvärr inte hur man lägger in klippen direkt i inlägget. Hoppas att min manager ska ta i tur med detta. Hon är tyvärr på semester och röker på nu... Nej "skämt och sidor" som jag sa en gång... Ni läsare kanske vet hur man gör?




Puss på er/ Sannie

Kommentera

Publiceras ej