Provocera mera!

2kommentarer

Jag är så happy för tillfället! Fick VG på mitt ekologiarbete ;).  Först tänkte jag inte skriva det på facebook eftersom det finns trångsynta personer som inte vill att det ska gå bra för andra. Jag kunde hur som helst inte hålla mig, då ett sätt för mig att uttrycka känslor handlar om att skriva av mig. Däremot är jag som många resterade personer.. Avundsjuk på en del människor, men det är mänskligt och jag är skorpion.. En skorpion som är en riktig svartsjukedramaqueen, men som lyckligtvis nog är en bra skådespelare =). Mitt tips är att se det som är bra med ditt liv och värdesätt det och jämför dig inte med andra.  Vi alla är unika..
PEACE Sannie

2 kommentarer

Lisa

26 Jan 2011 08:52

Haha du är inte lika efterbliven som du isf brukar för du läste helt rätt, vi ska flytta! :) 31 mars flyttar vi hem till min pappa. Känns onödigt å ha en lägenhet om vi ska utomlands, till Pite å lite så :P Eller hur, megasött! :) GRATTIS TILL VG:T :D

Manager

27 Jan 2011 12:48

Hej Sandra! Det var ett jädra tag sen nu! Jag hoppas att du inte har bloggtorka för snart vill jag läsa ett riktigt freakat sanniestyle inlägg;) ceep up the good work and i'll bring you the cash!!!

Kommentera

Publiceras ej