sanna vänner!

0kommentarer

Hejsan bloggen! Dålig update från min sida, men vad gör det? Ni lär ju vara mina trogna läsare för evigt?
Sitter och lyssnar på carola. Jag vet inte om det är bra eller dåligt? Ni vet den låten sanna vänner? Jag tycker den är störtskön! :D.. "Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått, sanna vänner osv". En annan låt som är awesome är Mike Posner med- "cooler than me". Det var i helgen jag lyckades få den låten på hjärnan.


Vad gjorde jag igår? Jag var på hockey. J20 förlorade med ett mål mot Frölunda. Tjaa, det kunde ju gått värre. Jag och Elin Björket drack öl hos några vänner. Jag orkade inte gå hem så jag sov hos min farmor. Farmor blev vettskrämd när jag kom in hahaha typ " veeeeeeeem är det???????". Hahaha s¨sjuk, precis som en inbrottstjuv svarat "jag e en inbrottstjuv ska ta lite grejer å så nu" haha.. Idag har jag varit med pollen i ridhuset- Det gick bäst idag!


en liten notis! Små saker i mitt liv gör mig asglad :D typ som hemliga beundrare, men samtidigt gör småsaker mig aslack. Typ som att vi ska beställa massa böcker. In my ass asså! Så drygt att lägga pengar på kurslitteratur och det slutar inte där.. Men vet du vad;

I guess the change in my pocket
Wasn't enough i'm like,
Fuck you!
And fuck her too!
I said, if i was richer, i'd still be with ya
Ha, now ain't that some shit? (ain't that some shit?)
And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a...
Fuck you!



Kommentera

Publiceras ej