Sannie och tankar om Ljungby och dess population!

3kommentarer

Vad är det som får oss att tycka om vissa personer? Jag tror många blir kära i varandras yttre. Ganska hemskt ändå, tänk om min soulmate finns där mitt framför ögonen och jag väljer att sålla bort honom för att hans föräldrar är arbetslösa, har en annan religion, han råka vara för kort, klädval eller helt enkelt inte passar in i mitt umgänge? Fan vad vi är ytliga! När  jag insåg detta förstod jag min begränsning i urvalet... Som en påle stack in i mitt bröst och vred om det två ggr. SMÄRTA!! ( shiiiit jag borde bli poet eler ngt).

För att inte skapa för mycket rubriker, så ska jag väll passa på att säga att det finns personer som mycket väl har hittat kvinnan eller mannen i sitt liv, men om ni förstår vad jag menar så måste ni väll hålla med mig om att alla dessa gäng skapar begränsningar i sökandet på den rätte. HAHA det är kört för mig då, men WTF Jag gillar mitt gäng som består av Mikaela och Elin, vi är oss själva och behöver inte göra oss till för att passa in som typ de andra av Ljungbys befolkning :D



Sannie

3 kommentarer

Lisa

09 Jan 2011 15:43

True sstory!! Håller me dig te fullo faktiskt!!

sannie

09 Jan 2011 15:47

Lisa; Tack för respons! :)

Lisa

09 Jan 2011 16:23

Haha räkna alltid med mig när det gäller respons ;) Haha! Åtminstone på såna här kul ämnen ;)

Och, jag ska läsa till webbredaktör på distans :P Vet inte hur de går till eller va man ska göra än men ja hoppas får veta de imon :P Haha! Hockey ikväll? :)

Kommentera

Publiceras ej