statistiken sjunker!

1kommentarer

Dålig statistik på bloggen nu. Not sanniestyle!
Idag började vi ny kurs... Med ny basgrupp. Jag vill inte! Kände inte en kotte och jag är absolut inte rädd för att träffa nya människor, men vill vara i den gamla klassen :/ Vi kändes nästan som en familj. Family comes first! <3 HEHE!!

Idag har jag gymmat! Amatörernas amatör. Jag är rädd för maskinerna. Är det bara jag som inte vet typ hur man gör vid vissa maskiner? Fanns typ inga bra bilder som visade hur man skulle göra heller, haha jag satt mig på fel håll på en maskin xD. Fan vad jag började flabba åt mig själv.Löpte lite på bandet idag. FAN vad korkade människor är som gör det. När man kan springa ute, mycket mer naturupplevelse över det hela, sen ger det mer träning ;)


Varför började jag blogga?


<iframe title="YouTube video player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/NBhETE3Qp6w" frameborder="0"></iframe>


Har jag lärt mig lägga in youtubeklipp? Isf tack vare Miss Möllerstedt!

1 kommentarer

sannie

17 Jan 2011 22:06

inte ens det kunde jag. Jag lägger ner denna skit nu!!!

Kommentera

Publiceras ej