Svar på tal!

1kommentarer


Genusperspektiv

Det är skillnad på pojkar och flickor! Idag fick Ted, min bror hem sin Iphone. Han fick en Iphone av mamma och pappa! Vad ger han rätten till att få det? när jag var 17 bast jobbade jag varje helg, skötte studier, var trevlig osv. Vad gör han? Ingenting typ, går i skola och spelar hockey, väääärsta softish livet! Vad fasen fick jag!? Inget för den valutan iaf. När jag ska ha något, så ska det hela tiden heta: "men du har ju häst" Ja en sen? Han spelar ju hockey!? och slå sönder kompositklubber för sjuka tvåtusen?


Skolan today ( Ett typiskt inlägg som alla tråkiga bloggare gör)... Idag är jag en av dom sorry! Lovar att lägga upp videoinlägg snart då det verkar ha varit populärt. Hur som helst.. Vi hade redovisningar idag, jag har imon dock. Jag måste medge att fytusan vad alla i klassen är duktiga på att redovisa! Ni har verkligen satt ribban högt! Ni är aweeeeesome! ( mitt favvoord som alla mina kompisar stör sig på när jag säger) Mest impad är jag över Svenja som kommer från Tyskland och har bott i Sverige i typ 2år och kan flytande svenska? Hon är grym anser jag! Själv läste jag tyska i tre år och det enda jag kan säga "Ich heise Sandra, wie Heist du? Ish bin 20 jahre alt". Är det snyggt eller? Imorgon hoppas jag att krativiteten är på min sida

1 kommentarer

Lisa

12 Jan 2011 22:34

Haha platt är den inte men kanske innan sommaren om godiset försvinner ur mitt liv ;) Nej de är inte spec hälsosamt heller, tyvärr :P Hej vatten och frukt typ! :P

Kommentera

Publiceras ej