Uteliv med Sannie.

0kommentarer

Jag vet inte om ni har förstått det redan i mina föregående inlägg? Hur som helst, jag är partypinglan nr one! Tror jag. Begav mig till Växjö igår och dansade blandannat. Dansa är fan det bästa som finns! Genom dans kan man uttrycka så mycket känslor och man får ett så skönt rus av det. Dock har jag aldrig gillat bugg och andra traditionella danser, utan är mer typen som gillar att dansa på fri hand, utan att tänka på fotsteg, takter och skit. Bara shaka loss!


Man ska inte skriva blogg när man är förbannad. Nu skulle jag bokstavligt talat kunna strypa min bror. Jag hade tagit riktigt schyssta bilder på min outfit, och damn vad snygga bilderna blev. Då hade min bror raderat dem, vill han dö eller? Nu får ni nöja er med en gammal bild! Jag hade ungefär dom här kläderna på mig igår, men ändå inte! Dessutom är jag skitbakis på bilden så ha överssende med det TACK!.


Om ni vill höra rikitgt bra Sannie-musik så ska ni lyssna på Marina and the diamonds-obsessions
Sunday, wake up, give me a cigarette.

Last night’s love affair is looking vulnerable in my bed
Silk sheet, blue dawn, Colgate, tongue warm
Won’t you quit your crying? I can’t sleep
One minute I’m a little sweetheart
And next minute you are an absolute creep



PS: Har ni också lagt märke till hålet på strumpan? Fin stortå har jag iaf :)

Kommentera

Publiceras ej