Ett målinriktat liv.

0kommentarer

Helt sjukt vilken kass musiksmak jag hade tidigare. Hallå eller!? Hur kunde man lyssna på Enrique Iglesias? ( Vet inte hur han stavas).  Ping-pong sång är acceptabel, men sen "You can run, you can hide but you cant escape my love". Jag tror allvarligt jag har blivit allergisk mot den låten.Höll på att dö när jag lyssnade på gamla dängor från min mp3... Typ 3 år sedan jag laddade ner på den. Laddar ju aldrig ner musik, laglig som man är ;) Om någon mot förmodan skulle vilja ladda ner till mig så är jag öppen för förslag! Förresten hade även den "Bag in da box"-låten. Minns ni den? "B som i bag, b som i box, b som i bag in box!" hahah insane!!!


Eftersom jag håller på att utbilda mig till lärare, så har jag blivit lite skadad av målbeskrivningar och bedömningar framöver... Nedan följer min målbeskrivning över livet för respektive betyg. Har ni liknade mål med livet? Vad anser ni om mina? Jag har satt "bockar" över de mål jag klarar i nuläget. Det ser dock inte så lovande ut för mig, då jag har en del saker att utföra för att få G hehe..


G
* Sköta om häst så att den trivs fysiskt, psykiskt och socialt.
* Sköta skola så att jag klarar godkänt och skickat in alla inlämningar

*Ta hand om min hud och sköljer av smink varje gång jag lägger mig
* Behåller sig på sin grundliga vikt och inte ökar i kg.
* Festar på helgerna och kan enstaka ggr bli riktigt full


VG
För ett VG kräs även att G-punkterna följs. Sandra ska för betyget VG utveckla följande kunskaper:
* Sköter om sin häst så pass bra att hon för anteckningar efter pass om hur det fungerat, tränar på saker som hästen behöver utveckla och inte bara sådant hon själv tycker är roligt
* Lägger ner tid på skolarbete även på helger om det behövs

* Tar hand om sin hud på ett sådant sätt att hon använder dagliga produkter som mjukar upp och ta bort åtkomst av finnar
* Äter hälsosam mat, gärna så att hon förbränner och utvecklar mer i muskelmassa.
*Springer minst två dagar i veckan eller utför annan aktivitet tex; spinning, bodypump osv
* Festar mindre och blir aldrig riktigt full

MVG ( Skribenten anser detta inte rimligt, utan att gå in i väggen....)

Sannie

Kommentera

Publiceras ej