Vilket strul

2kommentarer

Vilket jäkla strul assa! Måste få tag i min manager snarast! Hade skrivit ett inlägg, men det vill inte komma upp. Tråkigt för er läsare ju. Aja avslutar med några meningar om att Stadsministrar e sjukt jävla jobbiga ibland! Känner ni också till sånt folk!? stadsministerfolket...

5 saker ni inte visste om mig!

1. Hugo Rosas är kung! Snygg, charmig, och bästa bloggaren enligt mig. Besök honom på: www.hugorosas.se
2. Jag har gått upp 1 kg nu i jul, inte ok!
3. Jag är för snål för att köpa mig ett träningskort för över tvåtusen, men funderar verkligen på att göra det nu trots allt!
4. jag gillar inte personer som har svårt att uttrycka sina känslor
5. Jag är skorpion, det säger väll det mesta, eller? ;)

2 kommentarer

Lisa

10 Jan 2011 02:20

Då tycker jag att vi härmednstartar klubben "vi som älskar att äta!" ;)

Sannie spaeakin!

10 Jan 2011 16:45

Självklart Lisa! bästaaaa klubben!

Kommentera

Publiceras ej