min hjärna e tvättad, känns infekterad typ.

0kommentarer

snacka om att jag känner  mig som ett sleepyhead för tillfället. Känns som jag har jobbat 2 veckor i streck utan ledighet (fast det har jag ju dock inte). Mitt hår e fett äckligt också för jag har varit så seg att jag inte ens orkat duscha det. Jag är inte den mest morgonpigga och därför får det bli som de blir.. Jag vill bara sova nu, men då kommer jag inte kunna sova inatt. Jag har städat som ett as hemma hos en gamling idag. Tror du man fick ett ynka litet tack ens? Det hade jag behövt höra eftersom jag lyckades drämma i min fot i vårdtagarens upphöjdbara klossar till sängen. Fitta vad ont det gjorde, men så äre när man e klumpig." Klumpfot" som mamma alltid brukade skrika varje gång jag smällde i tårna i ngn list.... BAAAAH allt e jobbigt och tungt helt orkeslös. Nu vill jag ha omtanke, kärlek värme, gemenskap, närhet. Kan man beställa det sådär?

Kommentera

Publiceras ej