mina sämsta egenskaper.

0kommentarer

avundsjuka och svartsjuka är nog den värsta egenskap man kan ha. Så tråkigt att  just jag har fått erfara dessa egenskaper alldeles för mycket i min egna identitet! Jag har blivit bra med åren på att dölja det och det är inte direkt så att jag bli avis på att någon har köpt kläder för flera tusen eller liknande. Det är mer komplicerat än så, jag bli avis på sånna grejer som ingen kan förutfatta att jag är avis på och detta gäller detsamma när jag är sotis på nått. Sedan går jag och tänker på skiten och faniserar ihop en massa som kanske inte alls behöver vara så. Sedan blir jag lack och tillsist depp.  Då brukar jag lyssna på denna låten, för då bli jag oftast lugn och harmonisk igen efter ett tag. Konstigt att våld kan ge sånna fascinerande egenskaper som känslan av avkoppling? det låter farligt!

Kommentera

Publiceras ej