oskrivna regler

0kommentarer

ush vad jobbigt det är med moralen egentligen. När det inte finns något svart på vitt som man kan luta sig tillbaka på. Och så blir man typ förförd... och så ska man verka trevlig, fast man helst vill säga att man inte är intresserad av personen i fråga eftersom man tycker om en annan hunk. Bäst av allt är nog att man är rak på sak, men hur lätt är det att säga på ett snyggt sätt? Jag skäms typ på den andres bekostnad. Vidare har jag kommit fram till att jag har svårt för personer som är sådär märkvärdigt komplimangsfulla när man inte ens känner dom, asknäppt enligt mig. Näää då tycker jag bättre om när det kommer från en person som man lärt känna och som faktiskt menar det och inte skriver "hej snygging" till vartenda jävel.. Jag har en del såna typer på facebook! Tänk på det ni okända killar som försöker haffa tjejer sådär..

Kommentera

Publiceras ej