run away from your problems- träningssnack!

2kommentarer

jahopp var bara tvungen att säga det... som en typ egoboost till mig själv. Helvete, vad jag har tränat idag då. PÅ förmiddagen var jag i Kronoskogen och skulle för första gången på många herrans månader ta mig ett löp tänkte jag. Sprang kanske 2km sen gick och sprang jag de sista 3. Kändes ganska piss, men vafen sen stötte man ju på igenkänningar och då försöker man ju springa lite snabbt och snyggt när man ska förbi vilket resulterar till att man blir helt slut efteråt.
Jag såg nyss filmen "the fighter" som var riktigt bra. Jag har ju en förkärlek till Rockyfilmerna, men denna gick faktiskt an. Den filmen var bra på det sättet att man fick träningsmotivation!! Så de slutade med att jag begav mig ut och sprang tre km när klockan hade slagit 00.00. Ganska sjukt eller!? Jag vet att det inte e bra att träna för  hårt, men shit vad bra det gick! Vilket självförtroende  jag fick :) Men nu ska jag sova för jag tänker på en sak som gör mig lack.... Och då e det nog bäst att jag lägger mig,
MvH träningsfreaket! (åtminstonde vill man ju va de).. Någon kommer har träningsverk imon kanske!?

2 kommentarer

jag ju

21 Jul 2011 14:00

varför har du inte pojkvän?

sannie svarar

21 Jul 2011 19:42

om jag själv kunde svara på den frågan. Jag tror att folk inte riktigt har förstått sig på vilken oslipad diamant de har framför sig och för det andra nöjer jag mig inte med var som helst.

Kommentera

Publiceras ej