Stockholm calling!

0kommentarer

Tjenare. Hoppas ni har saknat mig mycket ni få, men älskade läsare där ute. Nu äre ju så att jag har varit i Stockholm och testat på storstadslivet litegrann. Jag har varit en riktig stockholmsböna fan! Nej, nu ljuger jag så klockorna stannar... Jag har känt mig som en.... turist.  Ha velat ta kort på allt som rör sig och lite till, hittar inte ngnstans och tycker nästan att det känns som att gå på gatorna i New York! Men jag har haft det toppen! Ösmo-Nynäshamn (the place to be), Södertälje, city, gatorna i söder, käk på Friday, Josefinas mm.... Holy macarony assa. Sedan har jag lyckats träffa Natta och såklart min "lilla" stjärna aka Parasit. Som sagt det har hänt mycket och det största som hänt är nog att jag inte längre är singel! whoop whooop!
I trakterna kring Nynäs.
Rome ser ut som vääääärsta yrkesmördaren eller ngt. Sanningen var dock glass och Aftonbladet!
in da city
Gröna Lund

Kommentera

Publiceras ej