antikrundan next

0kommentarer

Idag på jobbet var jag och städade hos en tant i 90 minuter. Då hinner man med att ta sig en ganska rejäl titt på alla prylar som finns när man dammar. Idag älskade jag att städa.  Jag fick nämligen städa hos en tant som hade enormt med antika prylar och bodde i ett gammalt jättefint hus. Det kändes som jag var Askungen där för ett tag och att jag städade hos societeten eller någon annan av kunglig anda. Man kom lixom in i ett helt annat århundrande! Urhäftigt om ni frågar mig. Hur som helst fick jag syn på en handspegel. Den var skitfin och jag vill också ha en sådan. Den hade ett fint mönster på sig på baksidan också. Dessutom hade hon andra fina prylar som skålar och sådant..... Ahhhh jag vill iväg på antikrundan eller aktion? Någon som skulle vilja hänga med!? Det hade väll varit skoj?
Typ en sån här, fast den jag såg var mkt fränare.

och en sån här skål att ha karameller i eller smycken.

Kommentera

Publiceras ej