arbetsmyran

1kommentarer

En dag på Jobbet utbrast sig en kollega  enligt följande:
"Ush jag är så trött idag, jag har  glömt att ta mina örter (ngn form av medicin från växtriket)
Sannie; "Vad är det för något?"
Kollega " Det gör att man bli piggare, har inte tagit det på två dagar, så jag är helt slut nu",
Sannie: "Vaaaa, vad är det för nått!? Sånt vill jag också ha!".
Alla arbetskamrater tillsammans; Hahaha, NEJ!.. Du behöver nog inte det.. Då skulle du nog helflippa med all din energi!
De flesta människor känner igen mig som den glada, pigga, pratglada tjejen. Jag måste vara fruktansvärt bra på att dölja min trötthet då, för ibland känner jag mig helt död på jobbet och ändå uppfattar all personal mig som den där pigga, checka typen! Inget mig emot ;).  Men jag har ett antal kaffekoppar att tackar för det! Dock blir man nog ganska trött och hängig efter 10 år inom hemtjänsten kan jag tänka mig, så det är ju tur att man ska bli lärare hehe!

1 kommentarer

i i d z. [PHOTOGRAPHY]

26 Jun 2011 19:55

sv; tacksåjättemkt! :D



KRAM!

Kommentera

Publiceras ej