Bloggnytt!

0kommentarer

Okey, nu har min runkhand somnat igen. Den gör det jämt när jag sitter vid datorn för länge. Ungefär som ett brev på posten som signalerar "nu har du minsann suttit för länge vid datorn och borde gå och lägga dig".
Ehm, det finns så fruktansvärt mycket tankar som surrar i mitt huvud nu. Ska jag köpa kamera, lägga pengar på ett fräscht sommarhår, köpa hund, nya kläder, köpa träningskort, åka iväg!? Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill bara förändra hela mig känns det som. Ni vet, ny frilla, ny stil, nytt liv, ny attityd ja allt det där. Jobbigt jag gillar ju egentligen den jag är, men jag är rädd för att tappa taget och hamna over the edge så att säg.
Allt detta pga små förändringar i vardagen, det är jobbigt att vara ledig på sätt och vis.
Ps; jag har lagt ner en hel del tid på bloggen nyss. Jag har nämligen kategoriserat mina inlägg i olika kategorier. Så som; Djur, galenskaper, tankar och funderingar, allmänt osv. nu blir det lättare för er läsare att gå tillbaka till era gamla favoritinlägg eller snoka ännu mer i mitt privata. Själv gillar jag bäst kategorin "galenskaper", höll fan på att dö inombords efter att ha läst äldre inlägg.

Kommentera

Publiceras ej