boven i dramat!

2kommentarer

Hallå fan vilken sick grej..  Ett vitt rostbröd motsvarar ungefär 259 kalorier enligt ngn beräknare jag hittade på nätet. Det innebär att en vanlig frukost för mig som ibland består av fyra rostbröd= 1036 kalorier! Det är ju förfan halva dagsintaget.. och då har jag inte räknat in mitt smarriga pålägg....
Ps; min bror ringde nyss. Mycket riktigt har han slarvat bort mina lurar. Eller rättare sagt han glömde dom i skolan och självklart blev dom snodda. Det är det jag menar. Är det konstigt att man bli piss off ibland vavavava?? Musik är min passion.

2 kommentarer

Lisa

09 Jun 2011 22:09

Va de du som kommenterade å satt me choklad i handen? :P Blir ju helt handikappad när man inte ser bloggadress, haha!

Äckligaste knät på länge! Satt också å åt choklad ;) haha! Hoppas du kan äta chokladen ändå ;) Flyttar den 1 juli! Spännande :) Hur är de me dig då? Grattis till du klarade paddlingen (heter de så? kanotingen? )

sannie

09 Jun 2011 22:47

Yes Lisa det stämmer! Haha passande inlägg jag skriver va? choklad och snack om kalorier går inte riktigt ihopa haha. Okej, vad spännande, skönt med nytt =) Hoppas allt går bra! TACK så mycket =)=)

Kommentera

Publiceras ej