dagen uttryckt i ord.

0kommentarer

Tjoho. Fyfan vilka sömnlösa nätter jag har haft de senaste dagarna. Jag bor i en villa och självklart ligger mitt rum på övervåningen, vilket innefattar att mitt rum har en temperatur som går i stil med en bastu... Det är helt sick att det kan bli så varmt! Som grädden på moset, så blir det inte bättre av att man har en helt sunburned kropp..
För två dagar sedan märkte jag även av att jag har fått allergi eller något. Rinner i näsan och kliar i ögonen varje gång jag är i stallet eller i samband med natur och då blir jag skitgnällig. Annars har det varit en slapp dag. Umgåtts lite med min mor och har träffat lite gemensamma vänner, tagit en och annan kaffekopp, snackat hästar osv. imorgon fyller min brorsa år. 18 år!? Jag kan knappt tro det är sant... Jag har inte ens lust att ge han ngt i present med tanke på att han snodde mina hörlurar idag morse, grrr...
Med tanke på mitt stora hästöverbett äre inte konstigt att jag ibland har svårt att stänga min käft...

Kommentera

Publiceras ej