Gnabb

0kommentarer

Het som en sol i facet med sibirisk vinter inombords. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag har jobbat med en solfrossa som heter duga. Mina nerver pallar inte med moralkärringar med klagomål som varken jag eller vikarier ska ta åt oss av när det är ledningen och schemat det är fel på. Usch, fy och blä... Sympati åt mig och alla sommarvikarier- jatack! Är så trött på att göra ett kanonjobb och sedan bli bemött med en "bitchslap" i dörrkarmen varje gång helt utan försvar.Övertid-javisst! Det är tur det finns gamlingar som " Asta 93 år" som bjuder på karameller och tackar 375 ggr för mkt, som ödslar oss med komplimanger, som vill sitta och prata, som har förståelse... Det är anledningen till att jag torkar bajs, cyklar upp för mördarbackar, städar i 90 minuter, och tvätta nakna människorkroppar bland annat. För jag tror att vi alla vill våra förfäders bästa, även om många vill få det till annat! Nåväl jag är lite glad ändå. Och det är för att jag åker till Malta med världens bästa gäng i Augusti! Bokat och klart tjohoo!
" Tja jag vill ha hemtjänst, men jag hatar dom jättemkt ändå
och jag kan lätt dölja det med mitt supersöta leende, kolla"...
Ps; Bilden är tagen från google.

Kommentera

Publiceras ej