HEJ

2kommentarer

Här är min nya flashiga kamera! skämt o sido, den var apbillig.. Men det passar ju en student som mig.
ush jag behöver göra nått åt mitt kära frizz. Jag vill gå till frisören, men i slutändan hamnar jag alltid i samma
beslutångest eftersom jag åtskildiga gånger lyckas bli missnljd med håret. De flesta tyckte  var snygg i min page, men jag lixom pallar inte med att ha en frisyr. Det är lättare som det är nu. Dvs: tunt, stripigt och platt. De ligger vad det ska lixom.. Och gör det inte de så sätter jag upp det i en knut, väldans charmigt va!?

2 kommentarer

Lisa

18 Jun 2011 23:24

Tycker du borde ha frisyren på bilderna här! Apsnyggt å ja vill inget hellre än å ha lika snygg frilla! FUSK! :)

sannie svarar

19 Jun 2011 22:39

Tack så jättemkt Lisa! Du e så snäll :) Men jag e rädd att det ser bättre ut på bilderna än vad det gör in real ;D

Kommentera

Publiceras ej