I tell myself to just wait, because cinderella didnt find her prince intil the end.

2kommentarer

om sleten hade ett ansikte.. Jag kom nog hem vid 03.30 typ igår och jag sov till klockan 12.00 idag. Sedan bjöd min underbara pappa oss på lunch där jag valde kinamat. Efter det vilade jag middag och sov som en stock.. Lämnat hästen på bete. Sedan bjöd min underbara mamma mig på mat ute också, man ha det bra assa! Och nu är jag svintrött igen. Var på harrys med Mikka igår och det var mycket folk!! Jag tog det lugnt dock. Jag älskar verkligen singellivet i många avseenden, men inte när man bor i Ljungby. Jag känner inget behov av att lära känna nya inbitna Ljungbybor heller. Shit vad neggo jag låter, det e nog för att jag e trött. Nehe nu ska jag kolla klart filmen "the three next days" ciiaaao

2 kommentarer

Lisa

14 Jun 2011 00:44

För negativ Sandra! ;) Det blir va man gör de till! Haha =)

sannie

14 Jun 2011 01:12

JAA lite positiva tankar hade ju inte skadat direkt! Undrar om man behöver flytta från Ljungby för att nå det? :P

Kommentera

Publiceras ej