ingen bra början!!

0kommentarer

fan vad frustrerande... Jag skulle till Maxi för att köpa fibergrynsgröt och russin samt schampo. Vad händer då?  Jo jag får vääääärsta chokladattacken.. Fett jobbiga cravings för dom cocosschokladbollarna som finns bland naturgodiset. Jag får alltid värre sötsug när jag har börjat äta nyttigt och det är hemskt! Tänk er själva när det vattnas i munnen... Jag var såååå nära på att göra en fail och köpa "bara" någon bit. Men jag lyckades! jag kom ut från affären med Läkerol lakrits/peach- sockerfria! Hurra.. Nu kommer jag väll få diarre snart eftersom de har laxerande effekt. Jag åt ju det som godis :/
Mina nya löparbyxor, frågan är om det kommer bli ngt löpande i dom?
Haida står och väntar på att bli riden :)
<3
<3
Elmer och hans brud :)

Kommentera

Publiceras ej