ingen ensamvarg en längre tid!

2kommentarer

okej det blev inte så tosigt som jag hade trott på midsommar. Just när jag hade käkat upp en hel godispåse och laddat ner tre filmer fick jag ett erbjudande att komma till Lisa! ( www.missunpredictable.blogg.se) himla go tjej det där! Det var precis vad jag behövde när jag satt och tyckte synd om mig själv. Där blev det en och annan nubbe dessutom! Supergod mat också, verkligen trevligt =) TACK för det! En bild på det hela kommer väll senare. Jag är helt slut i min hjärna! Har sovit tre timmar inatt och sedan jobbade jag till klockan 16.30. Självförvållat jag vet, men värt det!

2 kommentarer

i i d z. [PHOTOGRAPHY]

25 Jun 2011 23:23

superfin blogg! :D

hade du en bra midsommar? (:



KRAM!

Lisa

27 Jun 2011 13:29

Kul du kom :) Hoppas du hittar mkt i Ullared, vi var där igår å hittade massa fint :)

Kommentera

Publiceras ej