jag måste stoppa dig.

0kommentarer

Saknar dig sen du försvann 
Saknar dig och känner mig halv nu 
Saknar dig, saknar vår lek den som vi gjorde du vet, den 
Saknar och höra mitt namn sägas, jag saknar din hand 
Saknar din pappas familj, saknar och ligga intill dig 

Men öppnar du den där dörren, tar på dig skorna, måste jag ta sönder dig 
För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig 

Jag måste stoppa dig, stoppa dig, stoppa dig 
Jag tänker stoppa dig, stoppa dig 
Snälla förlåt mig, låt mig förklara, bara stoppa dig för 

Ingenting är som det var, ärligt vad har jag kvar nu? 
Ingen ny prick på din hals, ingenting ingenting alls 
Har inget att lämna tillbaks, inte en endaste vas 
Ringer men får inget svar, det är ingen som ringer tillbaks 

Öppnar du den där dörren, tar på dig skorna, måste jag ta sönder dig 
För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig




Maggan gå på repeat allt the time!

Kommentera

Publiceras ej