Katten har släpat in något som ingen vill ha..

0kommentarer

Oh helvete vilken diss jag kommer få förosaka nu tror jag. Varför kan inte människor tåla ett skvatt kritik. Vet själv att jag beter mig som ett mongo emellanåt, men jag kryper alltid tillbaka med svansen mellan bena..  Man föröker få ordning på den skit man ställt till med lixom.
Önskar att fler individer hade den förmågan, för jag bli så trött. Att fela är mänskligt, men att göra om samma misstag eller att ta åt sig av felet men sedan inte ens bry sig om att göra något åt det är också en version. Hmm,
jag vet inte vilket som är värst!? Och så denna jävla försvarsmur. Vafan folk borde lära sig toffelmetoden i sånna lägen. Den faller jag jämt pladask för i liknande situationer, men det verkar som dagens ungdomar är för efterblivna för att ens kunna tänka så långt.. Känner mig inåtvänd, men imorgon är det en ny dag med nya möjligheter!
Jag klarar mig ytterst bra alldeläs ensam eller?- JAA det gör jag.

Kommentera

Publiceras ej