no excuses,

0kommentarer

Jag började frukosten med farmors gudomliga pannkakor, dom är oemotståndliga!
Sedan har jag hängt lite på stan.
Köpt nödvändiga grejor som jag inte fått tummen ur att göra tidigare. Det blev en kamera. Jag åstadkom ett
par nya träningspjuks också eftersom de gamla gav mina fötter skavsår. Men det tar inte slut där.. Behövde givetvis ett par löparbyxor och en keps också. Klart det känns lite i plånkan, men det känns bättre att jag gör av det på sådant än fest och fylla som jag annars hade gjort. Ska ge mamma sina tre och spara två lax till utolandsresan, sådetså! Förresten jag har kommit på något nyttigt som jag gillar; stuvade morötter! Bra va?
inga ursäkter längre! Eller jo det fattas ett gymkort, men jag var där och skulle köpa ett och då var dom inte där så de får skylla sig själva, deras förlust ;) Dear healthy life, du är välkommen

Kommentera

Publiceras ej