perfektionism finns inte.

0kommentarer

Tonat håret-check!
Tränat-check!
Ush... Jag hatar att skriva "tränat" för jag vet inte om jag kan kalla det träning. Jag mena träna lite hemma med att lyfta skrot och några utfall.. Om det ger något? Jag tror knappt det, men träningsverk i gumpen hade jag minsann igår. Det är skönt att träna hemma och på egen hand. Slippa träffa massa människor som oftast har "perfekta" kroppar, asbra kondis och en rutinmässig träningsplan. När det finns sånna som jag. Festar varje helg, vräker i mig godis, valkar hit och dit. Nää då känns det bättre och låtsas att man är ett träningsfreak här hemma och dunka fet och bra musik. Nu ska jag gå en meningslös powerwalk.. Mest för att rensa tankarna och för att det är skönt.
Skepp och Hoj!
Jag beundrar alla killar som kommer till gymmet och sliter varje dag. Jag önskar att jag också fick den där självdiciplinen och viljan!

Kommentera

Publiceras ej