Sena sommarkvällar och mycket garv!

0kommentarer

Okey fyfan vilken summerburst! ( hoppas ni tar detta inlägget med en gnutta salt, eftersom jag precis kommit hem från efterfest så kan stavningen inte vara av bästa kvalitet ;) ).
Fattar ni om jag har skrattat idag eller? Ni tycker säkerligen att jag är dum i huvudet som sitter och skriver på min blogg klockan 6.00 på morgonen, men faktum är att jag gör det för min egen skull. Jag vill nämligen komma ihåg de sjuka saker jag skrattat sönder mig åt så att jag nästintill uppnått magsår.
Kvällen i all ära började hur som helst med middag hos min kära kompanjon elin. Vi sörplade i oss ett och annat vitt och rött vin och cyklade ner till city. Sedan tog vi Erikas place med storm där vi bemöttes av goa, glada grabbar. Det var väll ungefär där jag höll på att avlida av skratt. Typ som när Robin kommer och ska sätta sig ute på balkongen för att röka. Slutar med att han välter ner hela bordet med askopp + glas rödvin på hans tröja samt böjer ett stols ben som för övrigt är gjort av järn. OM jag skrattade!? jag dog fan..
Sen när vi kommer till Harrys (mkt folk!) men såklart dötrist eftersom jag verkligen inte pallar med denna håla längre och dess befolkning... Så kommer återiigen robbie  till elins gamla klasskompis med huvudet  sträckt nedanför en killens ansikte; " Vem fan eeeeru? Eyy cool näsa". Ofta man säger så då? Det e fan mitt nya citat.. "cool näsa"..
Sen blev det efterfest för att kolla hockey.. Där jag lyckades få ligga mellan elin och ha en kille över mig medan mitt huvud stack ut mellan hans ben. Det såg fan sjukt ut och jag kunde inte andas av skratt eftersom folk roade sig med att spela trummor på killens röv medan mitt huvud stack fram mellan hans ben? SIIIIICK!
Sen det roligaste av allt var när vi sökte efter vår vän... Så vart han inlåst på toan. Vi öppnade och finner honom sittandes på toan  med nedragna byxor och facet mellan benen helt jävla däckad. Där står vi och fotta utav helvete tills vi märker att snubben inte vaknar... "e han medvetslös :S"... Men efter ett tag märker vi att han inte e det som tur..
Sen ska vi cykla hem och jag åker på elins bike på pakethållan. Då kommer några poliser och smyger förbi med deras bil och öppnar dragdörrarna.. "hörru". Jag och elin; "Heeeey".. Vi fattar ingenting, utan tro att de vill se ifall de kan sno vår sprit. Men sedan förstår vi efter ett tag att man inte får skjutsa.. AJA SICK jävla kväll, Förlåt för detta långa inlägg, men det var en helt galen kväl och jag kände att jag var tvungen att dela med mig av det :P7 fjortissannie.

Kommentera

Publiceras ej