sommarnatt

0kommentarer

Igår vart både jag och Elin Tomater. Vi åkte nämligen till mjälen och skulle steka och bli bruna tänkte vi. "faaan, det känns som det inte tar någonting" kacklade jag och Elin i mun på varann.. Efter mjälenvisiten insåg vi vårt misslyckande. HEJ HEJ rödtottar!!! På kvällen hade jag fest hemma hos mig och det blev väldigt lyckat! Trodde inte det skulle bli så bra i och  med att mamma och pappa var hemma, men mina vänner hade inga problem med det. De ställde så gärna upp på bilder med pappsen. Det trillade in en hel del folk på slutet trots allt. Det pinsammaste var nog när pappa skulle visa sitt bodybuildar-band när han tävlar... Jaja det måste vara skönt att vara min pappa. Han lixom lever på gamla meriter... Nu ser han ut som värsta fettot fan haha.  jag och elin kom hem vid femsnåret på morgonen.. Vi  hade varit och badat bubbelpool ... ps: min mobil var försvunnen igår också. Så ringde på den idag och då svarade Terezza att dom hade den. Shit jag börjar bli stammis där snart...
Från vänster; Elin Björket, Pappa och Erika :)
Min fina Elin-tomat =)

Kommentera

Publiceras ej