besvikelse och upprymdhet å en bra backup!

0kommentarer

Hallå där alla krigare. Ledsen för att ni inte fick en update om gårdagens händelser, detta pga jag vart stressad och har inte varit hemma. Ni kan dock vara lugna, för nu ska ni får läsa några rader om gårdagens aktiviteter.
Jo jag hade egentligen lite andra planer för helgen och hade sett fram emot detta av någon anledning. Jag hade till och med lyckats med att dissa en Helsingborgsresa för detta ganska meningslösa möte. Ni vet när man har höga förväntningar på något och har planerat en massa och så blir saken inte av eller inte alls som man har tänkt sig? Då blir jag besviken... Och det är nog ganska normalt. Vi människor är speciella varelser för vi kan påverka människors agerande, beteende, sinnesstämmning mm utan att vi inte alls behöver veta om det. När jag fått beskedet blev jag helt tom. Det är helt sjukt! Det var lixom inte ens en stor grej, men det räckte.
Hur som helst så är jag ju trots allt en social varelse som inte låter mig tryckas ner. Därför kontaktade jag genast min goda vän Mikka i hopp om att hon skulle kunna rädda min dag i form av Stallarna och lite alkohol. Vet ni vad? Hon skippade till och med en bowlingkväll med sina arbetskamrater för en kväll i hop med mig. Det är vad jag kallar true friendship! ;)
Kvällen erbjöd förkrök först hos Mikkans b-firend och därefter med Håkans gäng! Tack vare Mikkas charm så kom vi också undan billigt med taxi. Vi har en egen chaufför nu, hur coolt är inte det då!? Sedan intog vi Stallarna, och denna gången kom jag in, wieeee! Under kvällen traffade man en hel del underliga människor. Jag lyckades iaf dansa med en kille som verkligen kan dansa, och det är skitkul tkr jag! yeye.. Sen hamnar jag av ngn anledning på "wannabe-vip-rummet" och min första tanke var "shit, jag har nog hamnat fel". Dock välkommnades jag så glatt med lite skumpa och två schteekare som jag så öppet pratade med om ditten och datten. De ville jag skulle hänga med på efterfest och visst det hade säkert varit svinkul med tanke på att han bodde i ett helt hus för sig själv. Å andra sidan kan jag inte förklara mig hur gött det var att vakna upp idag imorse hos Mikkas pajks place. Han hade gjort väääääääärsta hotellfrukosten med scones och grejer! Vilken toppenkille säger jag bara!
Dagens ridpass var gudomligt. Vädret, hästen- och jag njöt varje sekund. Nu ska jag ta hand om mig själv iform av lite slingning av hår följt av inpackning, ansiktsmask och godis. Inte så dumt haaaa? =)
Ps: Dagens bästa på kvällen, var nog ändå när jag och Mikka intog Shell och skulle handla fyllekäk.
Mikka: " Jag bryr mig inte vad det är för ngn, bara det e en stor kåååååv" HAHA. Okej det kanske inte låter så kul, men just vid det tillfället vare skoj!.

Kommentera

Publiceras ej