confessions on a bed.

0kommentarer


Inatt lyser fullmånen  och det är säkerligen därför jag lider av busighet och känner mig allmänt
vild. Får ni också liknande effekter vid fullmåne?
Hallå älskade läsare! Jag ligger just nu i min säng och har under några timmars tid lyckats med att klämma i mig en kebab, vart på fest och nu hamnat lite framför skypen. Bilden nedan är tagen i nutid, vilket därmed ger upphov till att jag ligger med smink i sänghalmen. Är inte det strängt förbjudet om man inte vill se ut som en pizza dagen efter i fejjan? Jag har dock kommit på det finns positiva sidor med det också? Man måste ju vara snygg om det mot förmodan kommer  en snygg hunk och lägger sig jämte mig och vill nana? Å andra sidan jobbar jag ju imon, så ett enkelt alternativ att sova längre är ju att slippa sminka sig imorgon och bära gårdagens smink till jobbet- YEEY!
I denna fantastiskt sköna ställning (sittandes med ryggen emot en kudde som stödjs av en vägg och med laptopen i knäet) konstaterar jag följande: Mitt hår luktar rök. Fy vad skarrigt! Jag har dessutom lyckats med att misshandla min ankel på foten, då jag av misstag råkade skära mig med rakhyvlen. Det finns lite blodspår här och var. Det finns till och med en äcklig blodfläck på mina favoritsockar :( suck.
Anyway confessions var det ja? Jag joinade ju lite fest för en stund sen. Detta med tanke på att mina två vänninor (JP= Jenny och Johanna) från skåne är på besök i småland. Jag och Jp konstaterade att programmet BB skulle passat oss som handen i handsken om våra föräldrar slapp se det och om jag inte skulle bli lärare då. Jag menar, våra personligheter är ju som gjorda för den underhållningen? Jag hade nog ägt sönder alla kan jag tänka mig.
Från det ena till det andra fick jag en Magnus Uggla låt i huvudet. Den heter "Pärlor åt svin" och har ett budskap som heter duga. Texten får avsluta detta ganska onödiga blogginlägg. PS: I LOVE MY READERS AND KEEP UP THE GOOD WORK AND IT WOULD BE NICE IF SOMEONE OF YOU COULD DO SOME COMMENTS!? PLZ.
På pojkarnas lista står du högst i topp
Men blir bemött som du vore trash
Aah
För killen som har snott dig på höga belopp
Vill inte ha nån fru, bara cash
Han är en sån man som solovårar
Tar allt du har
Sedan blir du lämnad i tårar utan nånting kvar

Du, du e, du e för fin
Du e, du e, du e för fin för den trash du gillar
Varför ska du kasta pärlor åt svin?
Du e, du e för fin
Du e, du e, du e för fin för så fula killar
Sluta upp att kasta pärlor åt svin

Kommentera

Publiceras ej