Dissarn!?

0kommentarer

Okej, what a heck!! Är jag helt sick in da head eller!?
Ni vet i helgen när jag var i Helsingborg då träffa ja någon randomkille som jag uppfatta som riktigt trevlig, men ja tänkte inte mer på det eftersom jag var ganska dyng eller något. Sen när ja kolla min mobil idag så ba "vad är detta för nummer". Blev skitnyfiken och skicka iväg ett mess i morse. Fick svar för en stund sen och då slog det mig. TACK Facebook... Letade upp personen i fråga och efter många om och men lyckades jag nog hitta honom. Vad är det jag ser!? Joooo värsta hunken framför mina ögon, sånt jäkla ögongodis! vad håller jag på med? Har jag kass syn också eller vad är det frågan om!?.. INTE OKEJ! Inte konstigt att det inte stå tusen åter när man jämt blundar för dom, eller?
Idag har jag annars inte gjort så mycket. Jag har ätit på donken och därefter gick jag och min granne + amstaffshunden Yoshi<3 samt Frida på en lite promenad och traskade. Så händelserikt var det.
Hoppas ni andra också har haft en underbar dag i solen! Kram på er. /Sannie

Kommentera

Publiceras ej