Einstein har talat!

0kommentarer

Vet ni vad? Det här är totally sinnes. Klockan är faktiskt 02.30! Ja ni läste rätt, på natten! What a heck gör jag uppe undrar ni väll genast? Jag undrar det också.. Nej men allvarligt talat, jag sitter och skriver på min nedrans rapport. Vet ni vad det värsta är? Det är nog när man inte ser ett slut på det hela. Jag har lixom skrivit way to much och jag kan verkligen inte korta ner skiten som jag påbörjat! Hur många gånger har man inte varit med om att man klarat sig på målsnöret? Nu ska jag tydligen leka överflödig också. Jag har skrikit alla möjliga fula ord till denna rapport. Jag har tillbringat timmar framför denna dator och jag är inte ens färdig! Nog om detta.. Det kommer ju en dag i morgon som bjuder på samma heta plugg -YEEEY! Jag gillar Einstein, han sa en klok sak en gång i tiden.
"Fantasi är viktigare än kunskap. För kunskap är begränsad till allt vi vet och kan förstå,
Medan fantasi omger hela världen, och allt som någonsin kommer vetas eller förstås"/Einstein.
När jag tänker efter har det varit en skitdag. Jag var i stallet och där var det iofs ingen skitdag. Jag red min häst och jag satt kvar på den busen idag också. Träffade den nya tjejen som ska flytta till vårt stall idag, KUL!. Skitdagen har sin grund och botten i all mat jag vräkt i mig. Förresten appråpå det! Jag upptäckte att min marmelad smakade konstigt idag.. Sen när jag kollar på datumet så gick den ut 2006 <3 HAHA.. Jag kommer döööööö... Nej, men årgångsmarmelad är det nya MOET! ;)
Nu förtjänar jag väll att sova?

Kommentera

Publiceras ej