gottegris

0kommentarer

Jag sitter och proppar i mig massvis med lösgodis. Jag fick sån jävelusisk godisabstinens och fast det är emot mina principer att äta godis på en torsdag, så fanns det ingen återvändo.. Jag kände att det kan jag vara värld. Det där som jag just  sa kan utmärka ett farligt beteende, det är ju ganska lätt och bli fetto.  Jag är så fruktansvärt svag för choklad och saltisar <3! Imorgon har jag redovisning i skolan och jag tänker inte lägga ner ngn tid på att förebereda mig. Så här mkt tid var det längesen jag hade? Jag hinner nog se en film ikväll. I morgon ska jag få träffa Elin, vilket var år och dar sen sist!
Vet ni vad? Jag sitter och lyssnar Nationalteatern. Det kunde ni inte tro om mig va? Kanske inte direkt Sanniestyle, men lite gung är det allt.
Hoppas man kan knäppa brallorna imorgon!/Sannie

Kommentera

Publiceras ej