Helsingborg bjuder på fest!

1kommentarer

Idag ska ni få läsa om en bakad, men ack så positiv Sannie! OBS! Detta är ett tidsinställt inlägg, då jag faktiskt just nu skriver detta på swebussen som pågår hemfärd till Ljungby. Varför denna positivitet då?
-Helt enkelt för att jag hade en awesome dag igår! Började med att åka till skånelandet. Jag & Nils hade sällis i bussen och då blir det ju sällan tråkigt med en stockholmare bredvis sig. Kvällen bjöd sedan på förkrök med tre sköna grabbar. Därefter intog vi Laröd med storm och jag fick träffa Cecce och Emelie <3!
Det bjöds på dans och spännande deeptalk från min sida under kvällens gång.
Just det! Jag träffa Dalos, Salle Och Anderssen också! Helt sick! Det är ju faktiskt tack vare Dalos, jag känner
alla underbara skånska filurer i Helsingborg. Allt började för 4år sedan i Sickinge på en nationell hopptävling i sadelkammaren! Haha, Big time... Den historian behåller jag dock för mig själv, den är rolig och fin :)
Vad har jag åstadkommit efter denna kväll då?
Jo, dansat asset av mig ute på krogen, bränt pengar, ätit kalorifylld mat. Förutom det har jag nog lärt mig det viktigaste om allt och om kvällens budskap. Nämligen att det blir Malta i sommar, men också att Nils Duschar i 3 h när han är full och river ner hela draperiet.. Hehe!
En världslig sak är också mitt fyllesnack. Jag dör vad pinsam jag är! Är ni också det efter en hög alkoholkonsumtion?
Här har ni iaf bruden som snackar så att det borde skava i öronen på folk. Varför lyckas jag alltid med att säga lite fööööör mkt och gå het på vissa detaljer om livets mening? VAD FAN VET JAG LIXOM!?. Haha assa shiiiiet, jag dör lite inombords när jag kommer ihåg vad jag snackat om igår. Den historian lämnar jag dock odiskuterad.
Idag bjuder nog min kommande dag på lite hästhoppning och förhoppningsvis träff med min kära väninna, Elin. Det känns dajligt det också! Mitt liv känns så bra nu!
Over and out/Sannie

1 kommentarer

Lauritslone

31 May 2011 12:01

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

Kommentera

Publiceras ej