Here comes the sun!

2kommentarer

Den som klagat på vädret idag får med mig att göra... Ja menar hur gött är det inte när solen lyser i fejjan?
Idag är livet på topp. Min handledare från universitetet kom idag och hälsade på mig på min praktik. Vad ska jag säga? Jag fick sjukt mycket överflödiga och framförallt beröm av både universitetsläraren och min handledare på praktiken. Det var nästan pinsamt, där satt jag med ett giant smile och bara tackade och tog emot! Det roligaste var nog när handledaren från universitetet anlände!
Hon ba;
" Oj, jag såg knappt att det var du Sandra! Du ser verkligen ut som en lärare i de kläderna".
Haha, lite småkul! Jag menar de flesta vet hur en lärare ska vara och bete sig, men frågan är om man vet hur en lärare ska se ut? Hur som helst hade jag ett par jeans, en skjorta och en skafs! Allt som behövs för ett bra första intryck ;)
Vidare har dagen bestått av hoppträning med Elmer hemma hos Jenny. Hon hoppade honom och han var så fin min lilla ögonsten. Riktigt snygg var han också i sitt svarta (John whitiker) sammets- schabrak med tillhörande öronluva! Han passade till och med bättre i det än min förra lilla pownie Mr Okey.
Hur som haver, här ser ni min "lärarklädsel".
Byxor; Tiger of Sweden
Rosa skjorta; MQ
skor; Din Sko
Äkta guldklocka; ärvegods till minne av min farfar.
Sjal; Egtypten
Det som fattas är en snygg kavaj... Men vet ni vad? Jag är sjukt slarvig. Jag har lixom lyckats låna ut alla mina kläder och sen vet jag inte vem som lånat dom! Smarthead Sannie! Amanda har iaf min korta kavaj, Min lite längre svarta ligger kvar hos Calle sedan en julfest med klasskompisarna, Mikka ha en kasse med kläder som jag lyckats glömma och Elin Björket har några trasor hos sig också.
En bild på mig när jag sitter i vårt arbetsrum och rättar. Haha jag har till och med fått en egen plats! När övriga kommer så ursäktar dom hela tiden sig med "Oj nu sitter jag på din plats"... Haha. Ps: Denna bild är på mitt föregående hår..
Idag hade jag knut i håret. Jag gjorde ett försök till att locka det i morse, men det såg bara risigt ut så de fick bli en hederlig, gammal knut ändå! Ps: Mitt nya hår, syns inte så stor skillnad här... Men det är iaf ljusare!
Återigen en skolbild. Jag ser ut som ett skabb.. Det här är mitt "nya" hår för tillfället. Det är under behandling så att säga. Nu förstår ni kanske vad jag menar med fisbrunt hår? Ljusare ska det bli i varje fall!
Nu ska jag se ett avsnitt av Tre Kronor! ( Reine är kung!!!). I morgon väntar min sista praktikdag. Lite tråkigt faktiskt :/ Hoppas lärarna nöjer sig med köpekakor då jag är sämst på att baka hehe

2 kommentarer

Pe

25 Mar 2011 19:41

Kanske var det den fina sjalen som gjorde så att klädseln blev succé ;)

sannie svarar!

26 Mar 2011 11:34

Popplin, jag tror fan det var det assa! ;) Me love that sjal! <3

Kommentera

Publiceras ej